2014. március 19., szerda

Gyorsan, valami finomat!

A címet Stahl Judittól plagizáltam :D

Mivel ma (már megint) nem kellett dolgoznom, mert ünnepnap van, ezért először is lementem a partra futni (ami annyira-de annyira jó, priceless!), utána pedig kisütöttem ebédre az alábbi állatokat:

Los langostinos


Recept:
1. Tisztítsuk meg a garnélákat (lsd. 1. ábra)
1. ábra. Figyelem! Egy percig nem állítottam, hogy ez egy gazdaságos étel lesz... :)
2. Só, bors, fokhagyma, olivaolaj, serpenyő! Oszt süssed! :D

3. Na most hagyd abba a sütést! (2. ábra)

2. ábra. Kész!
4. Süssél piritóst, bontsál sört, plusz olajbogyó... ...és jó étvágyat! (3. ábra)

3. ábra. Alapvetően finom lett, csak cefetül elsóztam! :)
5. Figyeld meg a kaja hatására kialakuló tudatállapotot (4. ábra)

4. ábra. Hát ez finom volt... Jöhet a zöldsárgadinnye! :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése