2014. március 7., péntek

Los munkamorales

Nincs időm dolgozni a sok szünettől.

Ezek a spanyolok nem dolgoznak. Most délelőtt 10 óra van, és rajtam kívül még 2 phd hallagtó van a laborban... A töbiekről fogalmam sincs.

Tegnap is így volt, 10 körül beindult a munka, de már fél 12 körül menni "kellett" (be akarok illeszkedni) kávézni/"tízóraizni" a kávézóba. Na, azzal elment egy jó háromnegyed óra. Visszajöttünk, munka. DE! Kettőtől már ebédszünet van, HELÓ! Mindenki elhajít mindent, bezár a bazár, 2 óra szünet. 4-re úgy-ahogy visszajön mindenki, és utána még 7-ig megy a kőkemény munka. 7-kor viszont olyan ütemben szívódik fel mindenki, hogy ahhoz képest a kámfor szublimációja egy gátolt folyamat...

A délután 4 órai csúcsforgalom is ennek megfelelően 7kor van. Az egyetem területét pánikszerűen hagyják el a "szorgalmas" dolgozók, a zebrán majd elgázoltak tegnap. Mintha 10 percen belül felrobbanna az egyetem. Fogalmam sincs, hova kell ennyire rohanniuk... Őszintén szólva, szerintem... ...enni.

Ja, és Húsvét körül KÉT HÉTRE fog leállni a munka... Hát ezt azért nem gondoltam! Azt hittem, amikor a spanyol munkamorálról hallottam sztorikat, hogy ezek csak "városi legendák". De nem...

1 megjegyzés: