2014. március 2., vasárnap

Vár a vár!

Tegnap megnéztem a Santa Barbara-kastélyt. Egy tip-top lift visz fel a tetejére, 145 méter magasra.
Először nagyon meglepődtem a belépőjegy árán... De aztán összeszorítottam a fogam, és kifizettem a felháborítóan magas, szinte megfizethetetlen, a spéci liftet és a fenti múzeumok látogatását is magába foglaló kőkemény 2.5 eurót (nyugdíjasoknak ingyenes...)

Fotókat megintcsak a telefonommal készítettem. Kár, hogy nem ma mentem fel, mert mostmár a nap is süt és biztos jobbak lennének a képek...

Tegnap amúgy egy darabig esett az eső. Az egyik német lakótársam azt mondta, hogy ő szeptember óta van itt, és azóta most esik harmadjára...

Két kép az óvárosból, a többi a várból (érdemes kinagyítani a képeket):

Santa Maria templom

Ez is az óvárosban van, ami gyakorlatilag üres volt, annyira nincsenek még turisták (a várban is csak lézengtek az emberek, emiatt néhány dolgot nem is működtettek)

Kilátás - középen (kicsit balra) az a kör alakú objektum a "corrida", a bikafuttató stadion 

Ott a távolban az a tengerbenyúló félsziget az még mindig Alicante :)

Balra a kikötő. A kikötőtől 10 percre lakom 
Még mindig a kikötő

A vár előtt található a beach. Jobb szélen a tengerbenyúló bazinagy épület a helyi "Aranybika" :) (Hotel Meliá Alicante)


Ezt a kis mini bástyát mindenki le szokta fotózni

És itt döbbentem rá, hogy a várból látom a házunkat, a házunkból viszont én nem látom a várat, mert csak a második emeleten lakom. Ugye sajnáltok? :)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése